Sport ›  Běhání ›

Chytrov nás chytil ...

Buck the Bug
... myslím, že nejenom mne atmosféra běžeckého setkání v Chytrově skutečně chytila! Dobrá parta lidí, pěkné místo, přísun iontových nápojů a samozřejmě i trocha toho běhání... navíc zpestřeného o "survival training". :)

Počasí celý týden děsilo, ale nakonec se alespoň na sobotu umoudřilo (na vlivnou přímluvu). Ani ta nejoptimističtější představa však nepočítala s modrým nebem. Byl jsem ze změny počasí tak nadšený, že jsem neváhal sáhnout po trenkách. Fórum moudrých a výrazně tepleji oblečených se mne snažilo vystrašit hrůznými nemocemi. Nakonec jsem podlehl a vzal si, jako kompromis, tříčtvrťáky.
Pak jsme již vyrazili vstříc krásným výhledům... Mírné tempo a veselá nálada na startu byla fajn, ale jak se ukázalo o pár hodin později, i trochu zrádná. Málokdo totiž dával pozor, jak jsme se vlastně dostali od hotelu k turistické značce. Večer jsem žertoval, že si raději uložím souřadnice výchozího bodu, abych se mohl vrátit. GPSku jsem ale pustil až po pár kilometrech...
Ale abych nepřebíhal. Trasa byla pěkná, stoupání zas až tolik nebolela (přeci jenom jsem rozený "Highlander") a abychom se udrželi pohromadě, dělali se zastávky. Při nich jsem byl nakonec rád, že jsem neběžel v kraťasech. Někteří si zpestřili první kilometry svou důkladnou přípravou v předvečer výběhu a vhodnou volbou snídaně - 9 piv k večeři a vajíčková pomazánka k snídani je zárukou kvalitního tréninku. :)
Na Babí hoře, odkud byl krásný výlet, jsme se společně vyfotili (foto na behej.com), vyslechli odbornou přednášku o žulách a stali se komparzisty humorné scénky na téma "demokracie v praxi". Dále jsme tedy pokračovali společně až na Javořici. Žerty o lyžích se nakonec ukázaly jako trapně nevtipné a tak jsme si alespoň udělali foto "driftující běžci na ledové kře".
Poháněni hladem jsme vyrazili zpět. Čím blíže jsme byli k hotelu, tím méně jsme se drželi ve skupině. Navíc na radu místního běžce jsme se ve třech vydali lesní cestou popsanou slovy: "tady se nemůže ztratit"! No jak se ukázalo, mohli! Rychle a dokonale! Po nějaké době jsme nalezli povědomé místo!!! Bohužel hned na první křižovatce se nám vymstilo, že jsme ráno nedávali pozor. A rázem jsme byli ztraceni podruhé. Když už jsme měli všichni mokré boty, zjistili jsme, že jsme kousíček od hotelu ... bohužel na druhé straně rybníka!!! :)))
Running Chytrov 15.3.2008.jpg

O to víc pak ale chutnal oběd. A poučení pro příště: dávat pozor odkud se vybíhá, opravdu si uložit výchozí pozici a hlavně nahrát si dostatečně podrobnou mapu (vidět, že jsem na Vysočině, moc nepomůže:))
Králem mezi ztracenými byl ale Buldok, pro kterého musel Miloš s Frantou dojet, protože zcela minul cílovou oblast a skončil o několik vsí mimo.

Odpoledne jsme si užili másáž a ukázali si některé užitečné cviky. Večer byla i trocha teorie, ale pak hlavně spousta srandy. Při procházení fotografií a videa se zrodila nová mediální hvězda, která zkrátka nemohla chybět téměř na žádném záběru. Posilnění nápoji z kvašeného zrna jsme pak vedli zasvěcené diskuse nejen o běhu ... hlavně okolo jedné hodiny ráno.

Regenerační výběh v neděli ráno nebyl díky dešti a zvolené trase tak docela regenerační ... ale alespoň jsme se neztratili. Pak už jenom loučení a cesta domů.
thumbChytrov009.jpg thumbChytrov010.jpg

Podle mého soudu se víkend povedl. Rozhodně máme, na co vzpomínat. Lokalita i hotel byly zvoleny perfektně - hlavně jídlo bylo opravdu super. Pokud se bude akce v létě opakovat, rozhodně se budu snažit jet.

Foto: behej.com

Podporuji

Behej.com
Running Training Log
Opera, the fastest and most secure web browser Connectria.com